Læs mere ↓

Tekstlinjen er for dig der arbejder med tekst inden for kreativ kommunikation og vil være endnu bedre til dit håndværk.

Hos os er undervisningen learning by doing. Her får du hverken lektier eller lærebøger. Til gengæld står nogle af branchens største profiler klar til at lære fra sig og dele ud af deres erfaringer.
Undervisningen foregår om aftenen, så du kan passe dit arbejde om dagen. Og har du ikke mulighed for at deltage i vores lokaler i hjertet af København, kan du deltage online.

Fra payoff til poesi

Tekstlinjens to fagansvarlige er Katrine Jo Madsen og Stefan Sahl. De brænder begge for at give deres viden videre, og så hører de til fagets absolutte sværvægtere. Katrine er kreativ direktør hos Ogilvy Danmark, mens Stefan arbejder som senior tekstforfatter hos &Co. Det gør dem i stand til at tiltrække fremragende gæsteundervisere inden for alt fra payoffs til poesi.
Vil du vide mere, er du velkommen til at besøge os på vores infomøde. Du kan også læse mere om vores undervisere eller gå direkte til de praktiske detaljer, såsom pris, datoer og tilmelding.

Et par gange om året holder vi gratis masterclass. Her er du selvfølgelig velkommen.

Fagansvarlige

Katrine Jo Madsen