Bliv en bedre storyteller
Nå at tilmelde dig Content Marketing inden d. 20. august – vi starter d. 27. august 2025
Læs mere ↓
Bliv undervist af de bedste Content Marketing eksperter.
Og bliv en del af et sammenhold med andre dygtige, søde og sjove profiler fra marketing- og kommunikationsbranchen.
Fra d. 27. august kan du blive klogere på Content Marketing. Vær med, når vi én gang om ugen får en af Danmarks skarpeste content marketing-eksperter til at dele ud af deres viden, og giver dig konkrete værktøjer til ikke bare at øge dit output – men at få folk til at huske det.
Format og indhold på Content Marketing er baseret på dybdeinterviews med CMOs og kommunikationsansvarlige blandt landets største annoncører, heriblandt TV2, Arla, Carlsberg, Ørsted og IKEA – og det er blandt andet dem, som du bliver undervist af:
Bliv undervist af Jais Holm Skylvad, Global Head of Creative Studios & Content @ The Barn, i hvordan de skalerer content globalt hos ARLA.
På Content Marketing-uddannelsen kommer du i dybden med kreativ kommunikation i contentproduktion og -markedsføring på tværs af platforme, kanaler og formater.
Hver uge giver en ny gæsteunderviser dig en masterclass i deres ekspertområde, hvor du sammen med dine klassekammerater får mulighed for at komme med ind i maskinrummet og lære, hvordan de bedste i feltet får succes.
Dine undervisere har altid en konkret opgave eller øvelse med, så du får læring ind i hovedet og ud gennem hænderne (eller tasterne).
Hele holdets løsninger får feedback fra både gæsteunderviser og fagansvarlig i plenum, så du også lærer af, hvordan dine klassekammerater er gået til opgaven, og får indblik i andres perspektiver.
Dine undervisere kommer fx fra &Co., der blandt andet kåret som verdens mest kreative reklamebureau. Nynne Sille Hansen er Communications Planner, og lærer dig at få dit content til at trives på tværs af kanaler og økosystemer.
Nogle kalder det klasselærer. Vi kalder det fagansvarlig. På Content Marketing er din fagansvarlige Kasper Sierslev. Han er prisvindende marketeer og kreativ, og har fx arbejdet med Apple, Lego og Mars, og bygget og ledet interne kreative afdelinger hos bl.a. Maersk og Georg Jensen. Han deler ud af over 20 års erfaring i reklamebranchen, hvor han også har arbejdet som illustrator og filmklipper, og vundet internationale priser ved European Digital Awards, Cannes Lions og Muse Creative Awards.
“Det er autentisk, det er ærligt, det er lærerigt og det vil helt sikkert give ideer til anderledes alternative måder at lave content og tænke ud af boksen”
— Sofie Ralfkiær Jørgensen – Head of Onboarding hos ZITE
Tilmeldingsfrist senest onsdag den 20. august 2025
Du kan se en optagelse af et tidligere infomøde her.
Fagansvarlig, Content Marketing
+45 3124 1899
kasper@dendanskereklameskole.dk
Kasper er manden i maskinrummet på Content Marketing-linjen. Det er Kasper, som sætter skemaet og blandt andet bruger sit enorme netværk til at sørge for, at du altid får den mest værdifulde undervisning uge efter uge på uddannelsen.
Kasper er Chief Creative Officer hos ZITE, som er specialister i at opbygge inhouse agencies hos virksomheder, og sætter skarpt på både contentproduktion og -strategier.