Bliv en bedre storyteller

Nå at tilmelde dig Content Marketing inden d. 20. august – vi starter d. 27. august 2025

Læs mere ↓

Content Marketing

Tilmelding

5 ud af 5 stjerner

94%

94% anbefaler

Bliv undervist af de bedste Content Marketing eksperter.

Og bliv en del af et sammenhold med andre dygtige, søde og sjove profiler fra marketing- og kommunikationsbranchen.

Fra d. 27. august kan du blive klogere på Content Marketing. Vær med, når vi én gang om ugen får en af Danmarks skarpeste content marketing-eksperter til at dele ud af deres viden, og giver dig konkrete værktøjer til ikke bare at øge dit output – men at få folk til at huske det. 

Malene Falkenberg
Malene FalkenbergGrafisk designer hos Danske Bank
På Contentlinjen får du mulighed for at udvikle ideer og skabe content, der faktisk virker - og du gør det i tæt samarbejde med andre, der også brænder for det. Underviserne er meget inspirerende og giver ærlig brugbar feedback.
Benjamin Sindal
Benjamin SindalContent Specialist @ Scale
Forløbets moduler: 𝑭𝒖𝒏𝒅𝒂𝒎𝒆𝒏𝒕, 𝑩𝒓𝒂𝒏𝒅 & 𝑺𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒈𝒊, 𝑽æ𝒓𝒌𝒕ø𝒋𝒆𝒓 & 𝑰𝒏𝒔𝒑𝒊𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒈 𝑯å𝒏𝒅𝒗æ𝒓𝒌 er intet mindre end verdensklasse🤌og jeg har virkelig fået banket ind i min krøllede hjerne, at al god kommunikation er baseret på indsigter.
Emilie Wind
Emilie WindKommunikation & kampagner | Red Barnet
Jeg deltog på Content-linjen i efteråret 2024. Det var et superfedt forløb med masser af god inspiration og dygtige oplægsholdere.
Christoffer Lee Dahm
Christoffer Lee DahmStrategic Account Manager - Ogilvy Health & GREY Health EMEA
En ting, mange måske ikke fortæller om, er det netværk og de relationer, man bygger op, både blandt kursister og blandt undervisere. Personer, som jeg den dag i dag stadig ser, sparrer med fagligt, og også personer, der har hjulpet mig videre i min professionelle karriere. Så jeg kan give en kæmpe anbefaling til Content Marketing på Reklameskolen.

Format og indhold på Content Marketing er baseret på dybdeinterviews med CMOs og kommunikationsansvarlige blandt landets største annoncører, heriblandt TV2, Arla, Carlsberg, Ørsted og IKEA – og det er blandt andet dem, som du bliver undervist af:

Lær at skumme content-fløden

Bliv undervist af Jais Holm Skylvad, Global Head of Creative Studios & Content @ The Barn, i hvordan de skalerer content globalt hos ARLA. 

På Content Marketing-uddannelsen kommer du i dybden med kreativ kommunikation i contentproduktion og -markedsføring på tværs af platforme, kanaler og formater. 

Hver uge giver en ny gæsteunderviser dig en masterclass i deres ekspertområde, hvor du sammen med dine klassekammerater får mulighed for at komme med ind i maskinrummet og lære, hvordan de bedste i feltet får succes. 

Dine undervisere har altid en konkret opgave eller øvelse med, så du får læring ind i hovedet og ud gennem hænderne (eller tasterne). 

Hele holdets løsninger får feedback fra både gæsteunderviser og fagansvarlig i plenum, så du også lærer af, hvordan dine klassekammerater er gået til opgaven, og får indblik i andres perspektiver. 

Tilmeld dig inden 20. august

If you fail to plan, plan to fail

Dine undervisere kommer fx fra &Co., der blandt andet kåret som verdens mest kreative reklamebureau. Nynne Sille Hansen er Communications Planner, og lærer dig at få dit content til at trives på tværs af kanaler og økosystemer. 

Faglighed på skemaet

Nogle kalder det klasselærer. Vi kalder det fagansvarlig. På Content Marketing er din fagansvarlige Kasper Sierslev. Han er prisvindende marketeer og kreativ, og har fx arbejdet med Apple, Lego og Mars, og bygget og ledet interne kreative afdelinger hos bl.a. Maersk og Georg Jensen. Han deler ud af over 20 års erfaring i reklamebranchen, hvor han også har arbejdet som illustrator og filmklipper, og vundet internationale priser ved European Digital Awards, Cannes Lions og Muse Creative Awards.

“Det er autentisk, det er ærligt, det er lærerigt og det vil helt sikkert give ideer til anderledes alternative måder at lave content og tænke ud af boksen”

— Sofie Ralfkiær Jørgensen – Head of Onboarding hos ZITE

Tilmeldingsfrist senest onsdag den 20. august 2025

Tilmeld dig Content Marketing:

* (påkrævet)

Du kan se en optagelse af et tidligere infomøde her.

Fagansvarlig

Kasper Sierslev

Fagansvarlig, Content Marketing
+45 3124 1899
kasper@dendanskereklameskole.dk


Kasper er manden i maskinrummet på Content Marketing-linjen. Det er Kasper, som sætter skemaet og blandt andet bruger sit enorme netværk til at sørge for, at du altid får den mest værdifulde undervisning uge efter uge på uddannelsen. 

Kasper er Chief Creative Officer hos ZITE, som er specialister i at opbygge inhouse agencies hos virksomheder, og sætter skarpt på både contentproduktion og -strategier.