Cannes Lions 2025 Wrap-Up

Onsdag den 20 august, kl. 8.30 – 10.15 på Den Danske Reklameskole 

Cannes Lions 2025

Wrap-up

Kom med til en inspirerende morgen, hvor vi kigger tilbage på årets Cannes Lions fra det danske perspektiv 

Danmark gjorde sig særligt bemærket ved årets Cannes Lions – både i juryen, på vinderpodiet og blandt de deltagende fra hele verden.

Til denne gratis morgensession i samarbejde med Creative Circle og brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation (KreaKom) lægger Den Danske Reklameskole lokaler til et inspirerende wrap-up arrangement, hvor du får indblik i hvad der virkelig rørte sig i Cannes: de trends, der former fremtiden, de samtaler der skabte buzz, og ikke mindst hvilken betydning det har for dansk kreativitet –  både nu og fremadrettet. 

Tilmeld dig

Dagens oplægsholdere

Læs mere ↓

Se frem til en dybdegående debrief af årets festival fra nogle af de mest fremtrædende profiler i Paladset. 

Dorte Nielsen, Creative Circle

Creative Circle forperson, forfatter og kreativitetsforsker

Highlights og Insights
Dorte Nielsen fortæller om highlights og insights fra årets Cannes Lions International Festival of Creativity. Hør om de vigtigste tendenser på tværs af kategorier – når kreativitet, effektivitet og long-term impact går op i en højere enhed.

Miriam Plon, AKQA

Global Chief Strategy Officer, AKQA, vinder af Grand Prix, guld og to bronze ved årets Cannes Lions 

Detaljer om Miriams oplæg følger snarest. 

Tim Fremmich Andresen, Niels Hjorth-Larsen & Kristian Skjoldborg, NORD DDB

Henholdsvis Creative Director, Creative & Copywriter og Senior Creative ved NORD DDB, og vindere af både guld, sølv og bronze ved årets festival

Sådan kan man vinde i Cannes – set fra begge sider af bordet
Få indsigter fra juryarbejdet i Brand Experience & Activation-kategorien, og hør, hvordan NORD DDB gik til casearbejdet med deres guldvinder Parental Leave Mortgage for at give den de bedste vinderchancer.

 

Det får du med hjem: 

  • De bedste ideer fra årets vindende cases – og hvorfor de vandt
  • De vigtigste trends og signaler fra Cannes
  • Hvor pilen peger hen for dansk kreativitet
  • Branchenetværk

Praktisk info: 

Pris: Gratis (tilmelding påkrævet)

Dato: Onsdag d. 20. august 2025

Tid: 08.30 – 10.15
Ankomst, netværk og morgenmad fra 8.30, oplæg fra 9.00

Format: Fysisk deltagelse på Den Danske Reklameskole eller online via Zoom

Spørgsmål og kontakt 

Har du spørgsmål til arrangementet er du velkommen til at kontakte Sofie Meilstrup fra KreaKom eller Camilla Hansen fra Den Danske Reklameskole. 

Cannes Lions 2025 Wrap-Up holdes onsdag den 20. august kl. 8.30 – 10.15 på Sankt Peders Stræde 19A, København K – eller online på Zoom.

Tilmeld dig arrangementet

* (påkrævet)