Skab opmærksomhed
Tilmeld dig gratis masterclass onsdag d. 6. august kl 17:30-19:00
Læs mere ↓
Kæmper du med at få dine budskaber til at trænge igennem?
I en verden fyldt med doomscrolling, digital støj og skinnende skærme gælder det om at skille sig ud i mængden … uden at give køb på dit brands integritet og personlighed.
I denne gratis masterclass lærer du, hvordan du skaber kommunikation, der bliver set, husket og delt. Vi dykker ned i konkrete greb, virkemidler og mekanismer, som reklamefolk, kampagneansvarlige og content creaters bruger til at fange – og fastholde – opmærksomhed.
Dorte Nielsen er ikke bare tilbagevendende gæsteunderviser på Den Danske Reklameskole; hun er også leder af Center for Kreativ Tænkning, forperson i Creative Circle – og kvinden, der satte krydsmetoden på model.
“På Idé og Koncept har jeg lært at løse rigtige problemer med kreativitet. Kommunikation i dag handler ikke om at løse brandets problemer, men om at løse samfundets problemer.”
— Cecilie, Hold 9
Masterclass afholdes onsdag den 6. august 2025 kl. 17:30 – 19:00.
Deltag online eller på adressen: Sankt Peders Stræde 19A, 1453 København K.
Per Holm Henriksen har +35 års erfaring fra reklamebranchen, heraf 5 år som Creative Director & Copywriter hos Apple. Neela Menik, kreativ direktør hos Sylvester Hvid & Co., deler ud af sine erfaringer med branding, art direction, copywriting og konceptudvikling.
KØBENHAVN
Sankt Peders Stræde 19A
1453 København K
AARHUS
Filmbyen 11A 1. sal Mødelokale 6
8000 Aarhus C