Skab opmærksomhed 

Tilmeld dig gratis masterclass onsdag d. 6. august kl 17:30-19:00

Læs mere ↓

Idé og Koncept

Gratis masterclass

Kæmper du med at få dine budskaber til at trænge igennem? 

I en verden fyldt med doomscrolling, digital støj og skinnende skærme gælder det om at skille sig ud i mængden … uden at give køb på dit brands integritet og personlighed. 

I denne gratis masterclass lærer du, hvordan du skaber kommunikation, der bliver set, husket og delt. Vi dykker ned i konkrete greb, virkemidler og mekanismer, som reklamefolk, kampagneansvarlige og content creaters bruger til at fange – og fastholde – opmærksomhed. 

Vi har det ikke fra fremmede

Dorte Nielsen er ikke bare tilbagevendende gæsteunderviser på Den Danske Reklameskole; hun er også leder af Center for Kreativ Tænkning, forperson i Creative Circle – og kvinden, der satte krydsmetoden på model. 

Hvad får du med dig fra denne masterclass? 

  • Konkrete teknikker til at fange opmærksomheden hos din målgruppe
  • Indsigt i psykologien bag det, der vækker interesse
  • Værktøjer til at gøre dit budskab skarpt, enkelt og svært at overse
  • Eksempler fra virkelige kampagner, og hvad der gjorde dem særligt effektive
  • En smagsprøve på undervisningen på Den Danske Reklameskole 
  • Energi, inspiration og ny viden, du kan bruge med det samme
  • Netværk med andre med samme ambition om at oppe deres opmærksomhedsgame, og et kreativt boost til din onsdag aften. 

 

Tilmeld dig gratis masterclass

“På Idé og Koncept har jeg lært at løse rigtige problemer med kreativitet. Kommunikation i dag handler ikke om at løse brandets problemer, men om at løse samfundets problemer.”

— Cecilie, Hold 9

Masterclass afholdes onsdag den 6. august 2025 kl. 17:30 – 19:00.

Deltag online eller på adressen: Sankt Peders Stræde 19A, 1453 København K.

Fagansvarlige

Dine fagansvarlige og coaches

Per Holm Henriksen har +35 års erfaring fra reklamebranchen, heraf 5 år som Creative Director & Copywriter hos Apple. Neela Menik, kreativ direktør hos Sylvester Hvid & Co., deler ud af sine erfaringer med branding, art direction, copywriting og konceptudvikling.

Tilmeld dig masterclass:

* (påkrævet)